Bike tour to the Rice fields - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Bike tour to the Rice fields - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Bike tour to the Rice fields

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

31 Juli 2014 | Thailand, Ao Nang

Nadat we helemaal bij zijn gekomen met een massage en schoonheidsslaapje en veel drankjes met Linds en Wilco gaan we dag drie naar de panda in Chiang Mai Zoo. Super schattig! Alle andere tropische dieren bekijken we ook en wandelen een heel eind door de zoo. We eten tussendemiddag lekker fruit en yogurt en dan hebben we een biketour to the rice field geboekt via de Rough Guide. Tukta komt ons ophalen in het hotel, gekleed in lange fietsbroek en sportshirt en pet en wij korte broek en slippers . Mwhaha Tukta rijdt hevig door dus het is zweten geblazen. Maar het is het waard. Omgeving is super mooi! We zien rivieren, tempels en victoria lotus bloemen van wel 1,5 meter breed. Het mooiste zijn de rijstvelden! Na 27 km krijgen we een pitstop met fruit en drinken en wij denken dat we bij a bij het hotel zijn. Nee hoor we moeten nog 7km! Helemaal bezweet en uitgeput komen we terug bij het hotel. Maar rusten zit er niet in. We gaan lkkr thais eten en hebben afgesproken met Mark Boonen en Rob Martens en hun vrienden om wat te gaan drinken! Cheers!

• 11 Augustus 2014 - 18:55

Hay En Wilmie:

Heey honeymoners,
    Dat is een actieve dagbesteding! Fietsen zit in de genen!zo zie je nog eens wat anders . Leuk hoor!