Kayaking & mangrove - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Kayaking & mangrove - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Kayaking & mangrove

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

02 Augustus 2014 | Thailand, Ao Nang

Vanuit Chiang Mai vliegen we naar Krabi voor een combi van zwemmen en activiteiten. Aangekomen in Krabi gaan we met een bus naar Ao Nang. Het is wel weer een reis. Als we worden gedropt bij een verzamelplek worden we overgeheveld in een taxibusje. We zijn blij dat we voorin zaten met onze felgekleurde yellow bags want er zijn backpacks kwijt! Eenmaal in de taxi zijn we in 3 min bij ons superdeluxe hotel. We worden verwelkomt met cocktails en worden door de piccolo naar onze kamer gebracht. Snel de zwemkleren aan en dan springen we in het mega zwembad! Heerlijk! S'avonds eten we weer thais. Jens is verslaafd aan Padthai en ik eet iets met cashewnoten. Dag twee in krabi staan we vroeg op, genieten voor het eerst van fritterballs ( gefrituurde banaan), en huren een scooter! We crossen uren rond op een tank van 2 euro en zien de mooiste omgevingen. Een regenbui onderweg maar dat waait meteen droog! S middags liggen we weer lekker bij het zwembad. De derde dag is aangebroken en we gaan kayakken op zee en in de mangrove! We hebben er al veel over gelezen. Het moet helemaal prachtig zijn. Om half 9 komen ze ons halen en we rijden in 20 min naar de kayakverzamelplek. Daar begint het avontuur! We zitten in onze kayak en peddelen de zee over naar een kanaaltje. Het is super heet ( gevoelstemperatuur 40 graden) en de zon schijnt ons recht op het hoofd. Peddelen peddelen! Het is nog mooier dan de plaatjes! Wow. Na een uur peddelen we op de mangrove af en dan is het harde werken pas begonnen. Tussen takken en bomen en door de dichtbegroeide planten heen te komen. Een stel Australians worden door een aap van hun chips beroofd! Dat was even schrikken! We zijn blij als we het uiteinde zien en we de zee over kunnen om te rusten en fruit te eten! Pfoef dat was aanpoten maar we hadden het niet willen missen! Smiddags liggen we uitgeput aan het zwembad!

• 02 Augustus 2014 - 22:42

Laura:

Wat een bijzondere ervaringen weer! Heerlijk genieten :)
    Expeditie Robinson Live, peddelen door de mangrove :p
    Pas goed op jullie zelf, en flink genieten.

• 03 Augustus 2014 - 10:53

Rian En Jens Feuler - Schmitz:

Haha het voelde idd als Expeditie Robinson!

• 03 Augustus 2014 - 10:53

Rian En Jens Feuler - Schmitz:

Haha het voelde idd als Expeditie Robinson!