Adventure & cupcake love - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Adventure & cupcake love - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Adventure & cupcake love

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

28 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een toch wel zware vlucht, kwamen we aan op JFK. Moe, moe, moe. Onze tijd was het inmiddels 2 uur s' nachts. Gelukkig ging het snel bij de douane en de bagage... Met de Air train waren we zo op het treinstation. Helpertjes stonden klaar om ons de weg te wijze. Bij Woodside willen we uitstappen, maar een man begint zich ermee te bemoeien en vindt het handiger als we een halte verder gaan.. Mmh als we het adres laten zien, geeft hij toe toch beter bij de vorige uit te hebben gestapt. Hij helpt ons de koffers te slepen en zet ons op de metro terug... 200 meter van de metro ligt ons hotel. We checken in (kamer306) en ploffen op bed...slaap! Om het uur zijn we wakker en besluiten om 6 uur ons te gaan wassen en aan de nieuwe dag te beginnen! Na een heerlijke bagel ( en een thee en bagel voor onderweg) stappen we in de metro naar south Ferry. We gaan vandaag met de Ferry naar Staten Islands om het vrijheidsbeeld te zien... Wow heerlijke blauwe lucht en het zonnetje.. Af en toe beetje wind, maar in de zon lekker. Om half 10 waren we op staten island.. Daar even rondgelopen en toen weer terug. Daarna zijn we naar Trinity Church en de 9/11 / freedom tower gelopen.. Heel indrukwekkend en hoog, wel nog steeds een bouwval. Daar hebben we weer even in het zonnetje gezeten en zijn we via wall street naar sea side port gelopen waar allemaal ligstoeltjes stonden.. Weer even zonnebaden en toen bij de haven lunchen... Beetje verkeerde keuze - ik kreeg rijstsalade en maart een kip wrap.. Die hebben we ons gedeeld.. En toen zijn we naar Times square gegaan.. Wow overal rondneuzen en de grote bill boards bekijken. We zagen een vrouw lopen met Crumbs cup cakes.. We waren net twee hondjes in tekenfilms die een steak volgen. Bij Crumbs binnen kunnen we niet kiezen. Ik neem een chocolade met mini marshmallows en Maart een aardbeien met chocola. Ze worden mooi ingepakt in een doorzichtig doosje en we nemen ze mee.. We lopen nog over times square en komen op een groot bill board, lopen een mega Toys r Us binnen met een groot reuzenrad.. Hier kan werkelijk alles. Willie Wonka Chocolate Factory is er zelfs. Maart is trouwers miss flits en ik filmer.. Haha we laten niks onopgemerkt. Hihi.
Ik heb nu al blaren van het lopen. We hebben even pauze op de tribune bij Times Square waar we 1/3 van de cupcake eten en ons de rij bij TKTS bekijken waar je voor de helft musicaltickets kunt kopen..en dan de drie verdiepingen M&M store..maar dat is nog niet alles. We vinden een winkel met 4 verdiepingen met kleren.. Anderhalf uur lopen we te slenteren en hopen zich kleren op onze arm.. Na het passen kopen we allebei alleen een ketting. Moe zoeken we de metro weer op om naar huis te gaan. Half 7 zijn we op de kamer en laten we pizza op de kamer komen. we hebben een lekkere film avond.

Xx from The big Apple

• 29 April 2012 - 06:19

Lindie En Stijn:

Klinkt amaaaaaazing! Veel gedaan zeg op 1 dag! Hebben jullie die gospeldienst bijgewoond of was dat niet gister?? cupcake love klinkt delicious. Gaan jullie ook naar de musical?
    Vannacht een nachtje alleen met Stijn (toch maar niet bij Jens in bed gekropen hahaha), alles goed gegaan en hij heeft vanmorgen lekker bij mij gelegen. heeft hij vrijdag eindelijk peer gegeten (mondje ging goed open), zit hij nu onder de uitslag/bultjes bij zijn mond> veel kinderen zijn allergisch voor peer. Zucht, terug bij af. Bloemkool was ook al niet zo lekker....life is complicated!
    Have fun 2day!

• 29 April 2012 - 10:03

Lieke:

Wat een wonder.. ik kan deze site bekijken! Klinkt goed allemaal!!! Veel plezier nog.. xxx Lieke

• 01 Mei 2012 - 17:39

Jens:

Ha dat klinkt allemaal goed...en ik maar peeze heel veel plezier nog! Laat maar wat weten voor a.s vrijdag. Doegg