Praise The lord - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Praise The lord - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Praise The lord

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

29 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgenvroeg zijn we weer lekker fris en fruitig, als we weer onze gordijnen openen en the sunny blue sky zien.. Jurkjes aan en ik gok het vandaag zelfs op blote enkels. We gunnen onszelf een echte sundaymorning brunch met bagels, toast en donuts.. Smullen! Na het goede ontbijt gaan we op weg naar Harlem, waar nog de echte gospelkerken zijn. We nemen de metro naar 116th street en zoeken The First Corinthian Baptist Church. Al snel stuiten we op een rij en komen erachter dat dit voor de mis van 11 uur is. Op dat moment is het half 10.. We gaan ondertussen met de rijbewaker op de foto en genieten van het zonnetje.. Dan mogen we naar binnen. We worden naar het balkon gestuurd en horen het gezang al.. Hahaha we only can sing, clap and dance.. Jammergenoeg kunnen we dus niet filmen of foto's knippen. Het gezang en preek duurt inmiddels 2 uur en we klappen en zingen zelf liedjes mee.. praise the lord..Jeahj that's right! Na bijna 3 uur te hebben gezeten sneaken we eruit want er lijkt geen einde aan te komen. We zijn helemaal gammel als we buiten zijn en eten een banaan en milkbreak. Vanmiddag hebben we het fietsen gepland staan. We nemen de metro naar 71st waar het verhuurbedrijf zou liggen. Onderweg komen we een muesli die we op het bankje in de zon eten. Lekker kletsen en genieten van het weer. Het praaiden heeft aardig goed geholpen. We zitten zo lekker in de zon dat we besluiten maar een uurtje of zo de fiets te huren alleen om over de Brooklynbridge te fietsen. Eenmaal beneden spotten we ons eerste terras dat ons zo aanlonkt dat we er een roseetje drinken. En dan is het opeens etenstijd en eten we lekker een veggie hamburger met frietjes. Jamjam! We hebben een heerlijke middag in de zon gehad. Het fietsen verschuiven we lekker naar een andere dag. Na het eten lopen we over de pier terug naar de metro en is er weer een dag New York voorbij.

Xox from The big apple

• 30 April 2012 - 05:31

Lindie:

Coooooooooooooool!
    Dat is het fijne dat jullie tijd genoeg hebben, go with the flow!!
    Leuke verhalen!
    Lekker genieten he! Gaan jullie ook nog naar de musical?
    xx

• 30 April 2012 - 07:05