Look out for the put hole - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Look out for the put hole - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Look out for the put hole

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

24 December 2010 | Costa Rica, Puntarenas

Gisteren zijn we na het ontbijt naar het dorpje gegaan om fietsen te huren (beach cruisers) . We waren van plan om naar manzanillo te fiesten (zo'n 13km) verder op. De fiets was leuk om te zien ,maar hij was niet betstendigd tegen de kuilen en bulten inde weg. Al gauw kregen Lindie en ik de fiets niet meer vooruit. we hebben het wel gered tot manzanillo maar helaas was het weer heel windig dus konden we niet op het strand liggen. Pfoef dus toen moesten we het hele stuk direct weer terug. De Feuler dames zijn niet zo'n fietsers maar zelfs Paul kan niet meer.
We zijn blij als we om 13u weer terug zijn bij de verhuurder.. S'middags gaan we lekker in de sauna en internetten. S'avonds eten we lekker bij Ivons cafe en daarna wandelen we nog langs de winkels.
Vanmorgen toen we opstonden was het weer vies weer en het regende zelfs toen hebben we besloten om terug te gaan naar de pacifische kant van Costa Rica. Pfoef weer een rit van 7u. om 4u zijn we in puntarenas waar we blijven overnachten. Hier is het al veel beter weer. Gelukkig. Wel gaan we nu niet meer naar Tortuguero. Jammer
Morgen gaan we verder naar playa Flamingo bij nicoya.
We hebben een fijn kamertje bij michael surfside hotel, maar daar kunnen we pas om 7u in dus gaan we een lekker kerstdiner zoeken. Ik heb mijn zwarte fitnessbroek nog aan en de haren niet gekamd, paul de adidas zwembroek. Lindie en jens zien er wel beter uit. What a christmas feeling. Hahaha morgen gaan we wel proberen een 3 gangen diner te eten.
x

• 25 December 2010 - 13:53

Hola Chicas En Chico:

merry xmas vauit een besneeuwd belfeld.
    Het 3 gangen menu is net verorberd....en oma heeft haar bordje netjes leeggeten!!als toetje hadden we kookpudding met coctailfruit.mmmmm
    Hoop dat jullie ook een 3 gangen menu kunnen verorberten?!
    Liefs pap, mam en oma