one more stop - Reisverslag uit New, Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu one more stop - Reisverslag uit New, Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

one more stop

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

31 December 2010 | Verenigde Staten, New

ha,
vanmorge op het vliegveld in san jose stond ons een nieuwe verrasssing te wachten. Ik en jens mogen eerst inchecken en de desk vrouw vraagt waar we verblijven in new york. Ik zeg we're in transit to brussels. Ze zegt nee jullie vertrekken daar pas 1 jan ipv 31 dec. Ik ben in shock en zie het ook op mijn eigen geprinte ticket staan. Ze zegt dat er in juli een wijzeging is geweest waar wij niet van op de hoogte van zijn gesteld. Wghaaa new years in new york. What the hell. Morgen om half 7 s avonds vliegen we pas verder. Toen in new york aankwamen zijn we na customs meteen naar de continetal helpdesk gegaan om te vragen voor een oplossing. Een hotel of een eerdere vlucht uiteindelijk konde we kiezen tussen allemaal een andere vlucht via london, madrid of frankurt na beetje zeuren kregen we een grattis hotelvoucher en 30 dollar eetbonnen pp. Jippie maar nu? We hebben geen jas of niks en het is freeking koud. Met een aardige amerikaan (niet zo slim wel hanndig) zijn we naar de eerste beste mall gereden en hebbe mutsen,?handschoenen en ee jas gekocht. En deze heeft ons ook naar hotel ramada gebracht. Vanavond gaan we naar de brooklyn bridge vuurwerk kijken, want time square is nu al onbereikbaar ?het is hier nu 8.30 en bij jullie al half 2) en morgevroeg snel naar de meest leuke plekjes omhalf 4 moeten we weeer inchecken. Het wordt een korte nacht want dit is once in a lifetime.
ik hoop dat jullie een goede roetjs hebbe gehad. Kusjes en tot 2 jan.

• 01 Januari 2011 - 08:50

Hay En Wilmie:

Once in a life time 2011 starts in new York!! HAPPY NEW YEAR!!!zeg dat wel hoor!!Gelukkig hebben jullie jassen gekocht,want het was een koude nacht daar, zo te zien.
    Wat a nice american!! Hotel ziet er weer chique uit.
    Hoop dat jullie in het vliegtuig nog wat kunnen uitrusten, van de escapades in New York City.
    tot morgen!!
    liefs pap en mam

• 01 Januari 2011 - 15:26

Oma Toos:

hallo ik hoop dat jullie straks n goede vlucht hebben en morgen komen jullie wafels eten ?
    groeten van oma