Nog een dagje zwemmen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Nog een dagje zwemmen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Nog een dagje zwemmen

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

06 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

We krijgen al een beetje ritme hier. We staan lekker rustig op en doen onze strandkleren aan. Bij Akwa guesthouse kennen ze ons ondertussen en we smullen weer van al het lekkers. Na het ontbijt lopen we naar het zwembad waar nog maar een stoel vrij is, de rest is met handdoeken bezet. De naast de vrije stoel zegt dat de andere ook vrij is. Jippie. Lekker liggen (wel tussen de Russen) maar dan komt vader Rus en begint tegen Jens te schreeuwen dat dat zijn stoel is inmiddels is de vrouw natuurlijk weg. Wj blijven gewoon liggen! Ze hebben 3/4 van de zwembadstoelen dus dan gaat ie maar ergens anders liggen. We luieren lekker en hebben genoeg te zien. Om 12u bestellen we ons een salade die bij het bedje geserveerd krijgen. Heerlijk! Na de middag zijn er weer een aantal mensen weg en zijn onze bedjes in de schaduw beland, dus verplaatsen we ons naar de zonnige kant. Daar genieten we nog een paar uurtjes van de zon. Als er wolkjes komen en het schemerig wordt lopen we terug en luieren nog wat op de kamer. Een heerlijke relaxdag. Dan douchen en op zoek naar eten. We lopen eens naar rechts en vinden een leuk eettentje Tommy's van een Thai. Het is er heel druk, maar we vinden een plaatsje. Jens eet er wiener schnitzel en ik kip.. Er staat weer banana fritter op het men en we willlen em bestellen als de bediening zegt dat de fritter op is. Wat is fritter? Wij dachten dat dat gefrituurd betekende!? Weer geen bananafritter. We kijken nog wat winkeltjes en lopen terug...

• 06 Januari 2012 - 13:58

Lindie:

Nog even lekker genieten!!! Die fritter moeten jullie wel echt een x proberen (denk dat ze er deeg mee bedoelen want het is een soort oliebol met banaan in).
    Zin om bij te kletsen!! Ik begin volgende week weer met sporten denk ik!!
    xxx

• 06 Januari 2012 - 14:16

Lau:

haet schnitzel genaote van de schnitzel? ;)
    Heb even bij moeten lezen, want dat is er met werken niet van gekomen.
    Lekker zo'n relaxdagje tussendoor!
    Geniet nog van de rest van jullie trip!
    xx

• 06 Januari 2012 - 16:40

Hay En Wilmie:

Heerlijk zo'n zonnige dagen dat je garnaaltje wordt!!! echt nog even relaxen...
    Banana fritters are deep fried, made with mashed bananas and other ingredients. .
    Lijkt op mijn gebakken banaantjes!!Mjammie, maar wel dikmakertje. Mag nu niet van Sonja.
    Miss you two xx