Beetje ziekjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Beetje ziekjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Beetje ziekjes

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

07 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

We worden weer as usual om 8 uur wakker door het getoeter op straat. Nu ben ik opgeknapt maar heeft Jens de buikgriep. We denken van de nutella crepe van gisterenavond. Hij zag er al niet lekker uit toen we hem kochten... Toch niet voldaan aan waar weinig mensen zijn NIET eten.. Maar we hadden zin in een crepeje. Ook al voelt Jens zich niet top we gaan evengoed naar het zwembad. Hij heeft al flink wat norrit en ORS geslikt. We poedelen wat bij het zwembad eten lekker wat fruit en zonnebaden totodat het na de middag helemaal bewolt wordt. Dat is een goede timing dan gaan we nog even op bed liggen, want de buik rommelt wel erg. Jens slaapt een aantal uur en ik ga op pad. Even internetten en shopjes kijken.. Om half 5 ben ik terug en wordt Jens weer wakker. We douchen ons en gaan lekker pizza halen bij Awka om op de hotelkamer op te ete. JamJAm. We maken er een gezellig avondje van ondanks de vele wc bezoeken. We kijken Law & Order en slapen op tijd.
07-01-2012
Vandaag worden we gewekt door een vogeltje.. En voelt Jens zich alweer beter. We pakken alvast de handbagage in want morgen gaan we met de ferry en de bus naar Surat Thani airport om naar Bangkok te vliegen. We moeten weer vanalles in de handbagage propen want we mogen maar 15 kilo hahah wandelschoenen en zelfs de zware groene broek van Jens prop ik er in. Alles wat zwaar s gaat de handbagage in. Dan gaan we lekker ontbijten bij de Nederlandse man van Awka.. Lekker en heeel erg veel. Ik had muesli en een toast maar kreeg er twee. Jens had een bord vol met scrambeld egg, pancake, bacon en een gek roasti koekje en een toast.. Pfoef propvol gaan we naar het zwembad. Vandaag liggen we de hele dag in de zon. De laatste dag open zon hahah in Bangkok zal wel smogzon zijn. We halen veel fruitje want de buik zit echt heel erg vol van het ontbijt. Vanavond gaan we weer op zoek naar bananafritter.

• 07 Januari 2012 - 08:55

Hay En Wilmie:

Heey, het is de heimwee naar huis die aan jullie knaagt hihi.
    Effe rustig aan doen.
    Feestje in verschiet...getuige zijn is niet niks!!
    Nog effe genieten en relaxen....nog even bangkokken en dan ....home again.

liefs pap en mam

• 07 Januari 2012 - 10:09

Omi:

rien
    rian en jens
    jij ligt maar in de zon en wij hebben niks dan regen dat zalje tegen valle als jullie weer thuis zijn
    hier verder geen nieuws
    groeten van omi

• 08 Januari 2012 - 09:53

Lindie, Paul & Stijn:

Aiaiai, zoveel rennen naar de wc is niet leuk op vakantie...en zeker niet in Thailand met die hangwc's. Had je maar wat newborn pampertjes van Stijn, heel handy, dan had je gewoon op excursie kunnen gaan ;-) hihi
    Gelukkig gaat t nu weer beter, de laatste dagen in BKK nog lekker genieten, misschien Dumnun Sadouak???
    We missen jullie!! Tot don/vrij!! xxx

• 08 Januari 2012 - 11:53

Mia:

H, ik ben blij als jullie er weer zijn mis jullie.
    Geniet nog maar de laatste dagen en kijk uit met het eten. groeten van Mia en Bibi