Homerun - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Homerun - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Homerun

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

21 September 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

We vertrekken rond 10 uur uit Palm Springs naar LA. Ons nieuwe hotel ligt net buiten de stad, maar LA bestaat uit Beverly Hills, LA, Hollywood en een aantal kleinere stadjes dus rijden moeten we toch. Vanuit PS gaan we baseball tickets scoren in downtown LA voor de helft van de prijs. Beetje zoeken en ja hoor we kunnen nog tickets bemachtigen voor de baseball game van die avond de LA Angels tegen de Texas Rangers. Cool! Jens is in extase. Ze kosten maar 10 dollar ipv 51! En we zitten super goed! We gaan voor de game even naar hollywood en kopen bij Crumbs een gebakje. Ik had het adres opgezocht dus wist dat er hier ook een lag! Flashback NYC heerlijk! Er lopen echt vreemde mensen hier! Veel zwervers en malloten! We besluiten vroeg richting Anaheim te rijden waar we de tickets moeten halen bij JT Schmids sports cafe om de hoek bij het stadium. File file file we doen er enorm lang over en komen om 6 uur aan. Nu moeten we gauw eten want de wedstrijd begint om 7 uur. Als we richting het stadium lopen is het al heel druk. We lopen even rond want Jens wil op de foto bij de ingang waar grote petten zijn en het logo. Best leuk. Als we eenmaal zitten begint het al.. 9 innings heb ik me laten vertellen. Maar ik wist niet dat het 3,5 uur duurde.. PoePoe dat duurt wel even, maar er wordt vanalles gedaan ondertussen.. De rallymonkey komt langs, de kisscam en de dancecam en iemand zingt het lijflied.. Om 11 uur lopen we richting de auto en zijn doodmoe..

De dag erna gaat het wekkertje wat later. We gaan fietsen in Venic Beach en smiddags naar Beverly Hils en shoppen op Hollywood Blvd. Het fietsen is erg leuk langs het strand op. Lekkere wind want het is alweer warm. Het is vooral druk met kunstanaren, sporters ( skaters en fietsrs) en zwevers. We fietsen naar santa monica beach waar baywatch opgenomen is en Jens slooft zich uit op Muscle beach ;) na een uur leveren we de fietsen weerr in en gaan op de strand liggen. Heerlijk!

Smiddags verkennen we Beverly Hills. We lopen over Rodeo drive en Beverly Bolevard. Wat een mensen en merken. We eten a skinny meal bij de cheesecake factory. Heerlijk! Ik griekse salade en jens een wrap met kip. Na een korte route door 90210 komen we in Hollywood aan. We willen in Griffith park (5xzo groot als Central park NYC) de sign knippen maar vinden hem niet. Een vrouw vertelt ons de route en dan is hij rcht oven ons. Megagroot. We parkeren de auto een straat achter de hollywood blvd en lopen de walk of fame af. Vind het niet zo bijzonder en ken de meeste niet. We shoppen wat en lopen heen en terug. Inmiddels is het half 6 en gaan we terrug naar de auto en op zoek naar een eettentje. Bij osn om de hoek eten we in Norma's restaurant spaghetti en steak. En dan lekker op bed. Morge gaan we naar san Franisco!

X

• 21 September 2012 - 18:30

Pap En Mam:

Hello Beverlyhillbillies,

Met dit leuke lange verhaal kunnen we het weekend hier wel doorkomen.
    Voetbal is hier wat minder met de CL!! Geen entertaining onder de wedstrijden alleen reclame!!!!En de uitslag is ook niet best.
    Nu kan Mr. Muscle je hele huis poetsen als je weer thuis bent.Hebben jullie Pamela ook gezien?
    Lots of love lonesome frieteters and lot of fun in SF.Pas op voor walrussen,neem wasknijper mee!!

Pap en mam

• 22 September 2012 - 11:34

Mia:

Wat een avonturen.Ik keek er al naar uit en een bofkonten dat jullie zijn, pingel er maar lekker op los.
    Vandaag ga ik eens kijken wat ik mee moet nemen naar Turkye.Dinsdag in alle vroegte moet ik bij Rita zijn.
    Veel plezier in SF.Groeten Mia.

• 23 September 2012 - 00:25

Laura:

Ha Rian en Jens,

Fijn om te lezen dat jullie zo genieten, en zoveel zien en doen!
    Geniet er nog maar even van; time flies when you're having fun!
    Benieuwd hoe San Fransisco bevallen is.

Groetjes Laura