The rocks - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu The rocks - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

The rocks

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

15 September 2012 | Verenigde Staten, Page

Na een hotel zonder wifi hoog in de bergen hebben we veel meegemaakt. Vanuit Las Vegas rijden we naar Zion NP waar we binnen 2,5 uur zijn. Even broodjes halen bij de bakker en dan gaan we met de auto het park in. ( er is geen parkeerplaats) -gelukkig- hihi. We genieten van de prachtige rotsen en plaatjes. Jens is opeens een flitsmonster. Elke hoek van de berg willie op de foto/film. We zien boven op de berg Elk's een soort van berggeiten en kangarooratjes. Dan gaan we op weg naar ons hotel in de bergen bij Cedar City in de buurt. Het is een geweldig hotel, midden in de bergen! We hebben een superdeluxe kamer met hottub. Wowie! In het hotel is ook een binnenbad met hottub waar we even gaan relaxen. Americano's maken een praatje ( ze zijn een route aan het doen met van het model auto na de paardenkar op benzine) na tijdje zitten we nog alleen in het zwembad. Als we ons gaan omkleden voor het eten ben ik een beetje flauw en moet Jens naar de giftshop rennen voor suikerwater! Schijnbaar zijn we zo hoog dat er 3% minder zuurstof is en de moeheid en de hitte van het zwembad was geen goede combi. Als goedmaker eten we lekker in het restaurant en kruipen het bed in met een boek. De volgende dag staat Bryce canyon op het programma. We gaan de sunset trail doen. Mmh echt easy issie niet. Ik krijg hevige ademnood bleeh gelukkig is iedereen moe na deze trail. De zon brandt ook best hard dus we zijn nog niet zo uit conditie. Smiddags zijn we weer in het bubbelbad te vinden en eten spaghetti. ( we delen een portie en zitten propvol). Na het eten moeten we alweer alles inpakken en staat ons een lange reis te wachten en de wekker gaat om 5 uur, dus we liggen lekker op tijd in bed.

Om half 6 zitten we in de auto op weg naar Arches -500 km rijden - waar we om 10 uur arriveren. Wow! We vallen van de ene rockverbazing in de andere. We wandelen naar een aantal arches er zijn er zoveel dat we ze niet allemaal kunnen zien. Sommige zijn ook alleen te zien met een zware wandeling. Rond het middaguur zitten we weer in de auto op weg naar monument valley. Gelukkig heeft de tomtom het vaak positief mis met de tijd dus komen we steeds vroeger aan. Soms wel uren. Om half 3 zijn we bij monument valley, waar we de self drive tour doen rondom de butt's. Echt mooi hoe dit ontstaan is. Na de tour gaan we door naar Page waar we overnachten. Het is het eerste dorp dat we zien na 270 km. Geen eten onderweg dus.. Bij aankomst moeten we veel meer betalen dan op de resevering staat.. Mmh Rian gaat er tegenin. Zelfs booking.com wordt gebeld en jahoor ik heb gelijk! Jeahj. En nu liggen we lekker op bed. Morgen gaan we naar de dam bij Lake powell en misschien naar Antelope Canyon.

• 15 September 2012 - 11:01

Pap En Mam En Stijntje:

Howdie Fowks,

Na de spannende wandeling in Bryce Canyon....vond je het mooi??
    Goed dat je actie onderneemt op hotelprijs....niet klakkeloos betalen, zal booking .com fijn van je vinden.
    Pap volgt je op de kaart en de tomtom rkent in km...may be daardoor verschil in tijd met aankomen....en tijszones zullen jullie toch ook wel al hebben gehad!
    Nu grand Canyon....ga daar maar niet wandelen...want daar heb je hele dagen voor nodig.

Geniet ze liefs pap mam en stijntje

• 15 September 2012 - 12:53

Lieke:

Halleutjes,

Wat een hoop reisverslagen. Zo grappig dat je ook steeds aangeeft wat jullie eten. Maar het mag wel wat meer zo te lezen ;) lekker volvreten is juist het leuke van vakantie en dan heb je weer genoeg energie om dingen te gaan bezichtigen.

Veel plezier nog!

• 17 September 2012 - 01:06

Rian:

Jaaa Bryce en Zion was magnifiek! Echt mooi! We gaan steeds door tijdzones en hebben op de gekste momenten honger.. Maar gelukkig is er altijd iets te happen. Een bakkerijtjeis altijd wel in de buurt. Xx

• 17 September 2012 - 01:06

Rian: