Laatste avond - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

10 December 2010 | Nederland, Reuver

Nog een paar uurtjes te gaan voordat we vertrekken naar Brussel. De backpacks staan klaar, broodjes gesmeerd en we hebben er zin in. We hebben een lange reis voor de boeg en zullen na aankomst jullie op de hoogte houden.

Om 5 uur komt het broertje van Paul ons halen en rijden we naar Brussel Airport daar moeten we om 7 uur inchecken! Om 10 uur vliegen we naar New York waar we 5 uurtjes moeten wachten op de vlucht naar Costa Rica. Om half 4 Nederlandse tijd zijn we in San Jose.

Het is er lekker warm (31 graden) dus daar kunnen we de vesten uitdoen. In San Jose worden we opgehaald door een taxi die ons naar het hotel brengt. En dan zullen we denk ik meteen in slaap vallen.

Nou het volgende bericht zal vanuit de andere kant van de wereld zijn.

Kusjes Rian en Jens

• 11 December 2010 - 20:26

Hay En Wilmie:

Ha die pura vida amigo's!!! Hoe is de vliegreis verlopen? Hebben jullie een beetje in newark tijdens het wachten om over te stappen, kunnen slapen? Nou wij in Nederland zijn erg jaloers op jullie hoor. Wij zijn op vlaanderen vakantieland ook heel even in Costa Rica geweest. De dames gingen eerst aan de kabel door het oerwoud en daarna naar Tortuguero met een speedboot door dat lange kanaal. Veel plezier gewenst pap mam.

• 12 December 2010 - 20:17

Marloes:

Nice nice! Veel plezier xx

• 13 December 2010 - 19:36

Oma:

hallo rianne jens lindie paul
    mail gelezen. fijn dat jullie het gezellig hebben ik ben benieuwd wat jullie morgen weer gaan doen?
    gr. oma