eerste nacht - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu eerste nacht - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

eerste nacht

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

12 December 2010 | Costa Rica, Fortuna

ha allemaal,
om 11uur cr tijd waren we in ons hotelletje. De vlucht ging goed. We hadden superdeluxe stoelen met eigen video on demand. Snel wat dingetjes uitpakken e toen zijn we snel gaan slapen, maar we hebben ieder uur gezien. Ik was blij toen ik op mocht staan. Want het zonnetje scheen, dus korte broek aan en korte mouwen. De auto stond al om 8.45 voor de deur na ons heelijk ontbijt van toast en vers fruit. Omdat de politie nogal corrupt is moesten we kopien maken van de paspoorten en stempels van ons visum dus gingen lindie e ik allejuela in op zoek naar een multicopi op een zondag. Na lang zoeken vonden we een pindaman met een canon copiermachine achter zijn desk. Toen kon onze reis beginnen. Omdat cr geen verkeersborden heeft waren we na 1min al verdwaald en na 1uur weer op dezelfde plek als dat we waren begonnen. Hahaa daarna vonden we meteen de goede weg. Over grindpaden en nevelwouden zijn we nu in la fortuna bij vulkaan arenal. Net aangekomen en we gaan meteen naar de baldi hotsprings. Ben benieuwd. Morgen waarschijnlijk hiken. Tot snel. Kus

• 13 December 2010 - 09:21

*Maart,,:

Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!!! Enjoy! Kiss!

• 13 December 2010 - 11:40

Mia:

goed te lezen dat het jullie goed gaat
    geniet maar lekker vooral van het mooie weer want hier is het koud
    groetjes aan alle
    joep en mia kus!

• 13 December 2010 - 12:20

Laura:

Fijn dat alles goed is gegaan! Voorzichtig met hiken ;)
    Geniet van jullie reis :)

Liefs Laura

• 13 December 2010 - 17:55

Amigos:

Wat een start van jullie vakantie ...al meteen de weg kwijt...Je weet het rechtdoor als er niks staat.
    Kijk naar de zon voor de goede richting.
    Ben benieuwd hoe het hiken ging??
    We volgen jullie op de voet.
    Liefs pap en mam

• 15 December 2010 - 10:17

Linske:

Ha jullie 4,

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er maar lekker van want het is zo weer voorbij. Veel plezier nog en doe voorzichtig.

Groetjes kxjes Lins