beach time - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu beach time - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

beach time

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

19 December 2010 | Costa Rica, Manuel Antonio

gisermorgen zijn we vroeg opgestaan om naar park manuel antonio te gaan en het is de moeite waard. We worden bij het hek al aangevallen door tientallen gids maar wij gaan vandaag zonder gids. We lopen net in he park en er lopen een paar groepjes met gidsen waar wwij stiekem fijn achter aan kunnen hobbelen. Maar ook zonder hulp zien we allerlei beesten; aapjes (brul en kapucijners), kolibris een mini hagedis en een luiaard wow zo dichtbij. Hij komt 1x per week omlaag om his business te doen en dat is precies vandaa. We maken filmpjes en foto.s. Inn het park is het mooiste strand dus daa gaan we na de wandeling heen. Achteraan gaa we liggen een beetje prive want we moeten over rotsen klimmen en door de zee maar het is wel een bountygevoel. We maken foto's en gaan lekker zonnebaden maar dat duurt 5min want da komt het water zo hoog dat er geen strand overblijft. Haha dan klimmen we maar weer terug. We blijven lekker bakken tot een uur of 5 da gaan we naar huis wat de jongens gaan voor ons koken; frietjes met hamburger. Wowie. Het smaakt lekker en daana gaan we lekker lezen in de scommelstoel op de veranda. Vandaa zondag. Staat er een extra lekker ontbijt klaar met soek e ei e pannekoeken en toast enz. Heerlijk. Lindie en paul gaan na he eten boodschappen halen want wij gaan ze vandaa en poepie laten ruiken' de lekkerste spaghetti hahha. We besluiten om vandaag in matapalo naar het strand te gaan. Na wa zitten en hangen komen l&p terug dat ze een schildpaddenbeschermingsproject 200 m verderop gevonden hebben waar we zometeen de uitkomst van schildpadeieren mogen meemaken. Om 4u is het zo ver ze halen 8 gaten leeg om te kijke naar overlevende en we vinden er al 3. Jippie due mogen we loslaten in zee (maar er barst net ee enorme bui los) maar het is geweldig. Eentje is een beetje slow (snapt niet waaie heen moet) haa da rijden we naa huis. Wat ee dag weer.

Kus

• 20 December 2010 - 07:13

Hay En Wilmie:

Wat bruine bonen!!!Ik lees frietjes en spagetti.......
    Wat een leuke avonturen maken jullie mee en een beetje regenbui kunnen je daar zat hebben!!Het is toch lekker warm.
    Echt schattig die kleine schildpadjes die vanzelf naar de zee kruipen.
    geniet er maar lekker van,wij genieten van jullie verhalen.

liefs pap en mam

• 20 December 2010 - 08:31

Joep En Mia:

Ha weltenbummler,
    wat een avonturen,geweldig genieten maar.
    Hier is het ook avontuurlijk brrrr.
    We verheugen ons op de fotos.
    xxx Mia en Joep