Caribean spirit - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Caribean spirit - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Caribean spirit

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

21 December 2010 | Costa Rica, Puerto Viejo

Na 4 nachtjes bij de homo vrienden gaan we naar de caribean. We hebben er zin in. Het is een hele dag rijden van manuel antonio naar cahuita,want er is geen weg direc naar de overkant.We moeten dus eerst terug naar San Jose. Nadat we regen, mist, zonen weer regen meemaken worden we aleen beetje minder in de stemming. Om half 4 zijn we in cahuita en omdat we hier 6 nachtjes willen blijven moeten we op zoek naar een leuke slaapplek waar we kerst kunnen vieren. Na 15x vragen zakt ons de moed in de schoenen en vinden we bij Agapi hotel een apartement voor 80 dollar. Wow. Het zwembad ziet er fijn uit maar daarmee is ookalles gezegd. We zijn een beetje teleurgesteld. Jens en Paul gaan boodschappen doen (watere cola en chips) maar komen maar metweinig terug omdat ze de winkel niet in durfde door een politie met shotgun. Whaa waar zijn we beland. We hebben een beetje de kriebels van de mensen hier. Maar misschien komt het ook van de regen en aan de volle hotels. We gaan s avonds bij @ Eds eten. Datis op zich wel lekker en besluiten dan rond te gaan rijden om meer hotels te bekijken. We bekijken er een heel aantal waar onder Bogan vilea die er heel mooi uitziet. De mannen lopen rond op het park want de receptie is al dicht. We besluiten morgen terug te komen. We gaan veilig in onze mummy slaapzak slapen en worden al vroeg wakker van de warmte(gelukkig). Om half 8 gaan we ontbijten (stelt niks voor want we mogen maar 1 ding kiezen) Lindie gaat voor het fruit en ik de toast en die delen we ons dan. Misschien zijn we ook wel verwend bij de vorige hotels. Maja Hier willen we niet blijven tot na . Na het ontbijt gaan we weerop hotel jacht.We gaan ook naar Boganvilea. Aah die is superfijn maar ook zeer duur hahah Paul haalt zijn technieken weer uit de zak. Hij reglt on 25procent korting en dan zijn we nog goedkoper uit dan agapi met delux ontbijtbuffet. Jippie. Dan om 10 uur lekker aan een zwembad en nu gaan we zometeen naar het mooiste strand van de caribean met wit poederzandstrand. De caribeansfeer moet even op ons inwerken maar het is hier wel mooi maar gewoon anders dan aan de andere kant.

In de 6dagen hier gaan we de chocolatetour doen en naar de bribri´s en een fiets huren. Maar ook lekker relaxen. Want na Puerto Viejo gaan we naar Torteguero waar we weer gaan hiken en mangrovetochten doen.

X

• 21 December 2010 - 19:10

Hay En Wilmie:

what happens al man!!
    schijnt daar een uitspraak te zijn!!
    hoe gaat het met je!?
    Nou, de hoteljacht heeft weer goede dingen opgebracht en je moet flexibel blijven als wereldreizigers! Het hotel ziet er echt caribisch uit!! op internet.
    iceage loopt ten einde hier...geniet en relax nu maar weer lekker.

Pap en mam

• 21 December 2010 - 19:40

Ellen:

Wow, klinkt gaot allemaol! Amuseer uch nog!!!
    Tot snel!
    Kxs

• 21 December 2010 - 21:26

Piet En Rita:

hebben de reisverslagen tot nu toe gelezen erg leuk ben ben benieuwd wat er nog volgt
    fijne vakantie gewenst met jullie vieren
    en een mooie kerstmis in de zon hier ligt al dagen dik de sneeuw en is het koud
    tot ziens groeten uit baarlo

• 22 December 2010 - 08:10

Davine:

Hola,

Na even proberen heb ik je wachtwoord gevonden! ;-)
    Echt heel cool die reis van jullie!
    Fijne kerst daar, geniet er maar van aan het strand, hier ligt nog een pak sneeuw!

xxx

• 22 December 2010 - 13:23

Maresa:

wat een leuke verhalen allemaal echt super!!
    heb net eens zitten google en gekeken in welk hotel jullie zitten....heeeerlijk!
    geniet nog van jullie tripjes en het mooie weer!
    hier heb je je wandelschoenen niet nodig maar je snowboots!

xxx

• 22 December 2010 - 13:29

Lau:

Heerlijk jongens!
    Geniet er maar van wat hier kom je in de kou terug! ;)
    Vannacht weer nieuwe sneeuw gemeld.... :( Neem maar wat zon mee!

Veel plezier nog!
    Liefs Laura