to the sun - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu to the sun - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

to the sun

Door: Rian

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

17 December 2010 | Costa Rica, Manuel Antonio

ha,
gisteren gingen we weg in monte verde uit ons huisje op naar manuel antonio. Het is was een rit van 4u maar we zagen de gradenteller steeds verder oplopen dus we werden blij. We stoppen even bij de krokodillenbrug waar echte krokodillen liggen en daar vliegen ook toevallig 4 papegaaien. Super mooi.Langs de miljoenen palmbomen die worden gekweekt voor de palmolie industrie kwamen we in quepos. Maar telkens is het dorpje niet zo netjes dus gaan we er net buiten waar we na even zoeken een leuk b&b vonden Cayoba tropical met de vriendelijke mannen die partners zijn ;). Ze zijn net 3maanden open en alles is brandnew. Wow maar geen tijd om lange te zitten want we willen naar de beach. Met het zweet kunnen we nl stroom opwekken zoveel hebben we het.

Op het strand zien we meteen aapjes, leguanen en ee pelikaan. He is echt vreemd om dit allemaal zo te zien.maar genieten zo erg van de zon dat lindie een zonnesteek krijgt. Ze gaat slapen als wij naar el avion gaan eten jammer want het is er heelleuk. Je zit nl in een vliegtuig uit de vorige eeuw. Mmh jens en paul eten een hele red snapper op en ik hou het bij ceasar salade. Haaha. Als we terug zijn lezen we nog wat op de veranda en de jongens drinjen zich wat.

Vandaag gaan we naar national park manuel antonio. Daar vertel ik de volgende x iver. Kus

• 17 December 2010 - 17:02

Hay En Wilmie:

Sunbirds...net wat te veel gepakt misschien voor Lindie, hoop dat het snel beter gaat. Veel drinken en minder in de zon.
    Hotel hebben we bekeken en ziet er echt gaaf uit. Wat een dieren zien jullie zeg.In dat NP zijn veel dingen te doen zagen wij.
    Ben echt wild op de foto's als jullie terug zijn.Veel liefs uit winterwonderland.

• 18 December 2010 - 14:03

Marloes:

En als ik dan toch een eeuwigheid in de bus zit, kan ik net zo goed f jullie reis avontuur lezen ;) sjiek! X

• 19 December 2010 - 10:57

Oma:

fijn dat jullie t zo warm hebben wij hebben t koud en heel veel sneeuw
    van morgen 10 cm!!!!sjon heeft 1
    paadje vrij gemaakt
    maar ik blijf vandaag maar binnen
    pap en mam zijn hier soep komen eten
    gr van oma