Be bear aware - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu Be bear aware - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rian en Jens Feuler - Schmitz - WaarBenJij.nu

Be bear aware

Blijf op de hoogte en volg Rian en Jens

10 September 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn al vroeg wakker (om 5uur) als we nog even de route checken van Manteca naar Sequoia NP en Death Valley naar Las Vegas. 1200 km (slik!) we besluiten Death Valley naar morgen te verplaatsen, want we willen wel rustig door het Sequoia park lopen. We pakken alles snel in, eten een ontbijtje en stappen de auto in. Eerst stop is, na 3 uur, vlak bij het park bij een klein bakkerijtje We Tree waar we een thee drinken en toast eten. En dan begint de slingerweg naar boven. 85 km bergweg en dan komen we in het magische Giant Tree bos. We zijn nog niet de auto uit of we struikelen al over knabbel en babbel. We lopen eerst de beatle trail waar een magnifiek uitzicht is en dan gaan we met de shuttle naar Sherman Tree. De grootste boom van heel de wereld! En hij is huge! Kodakmoment en off we go..een kleine wandelroute brengt ons terug naar de shuttle. We zitten net in de bus terug naar de parkeerplaats als een Amerikaanse oma schreeuwt. Stop! Ze wijst en we zien twee kleine beren. Wow. Yogi is here! Hahahah helaas zijn ze te vlug weg om ze te fotograferen, dus knippen we met onze ogen foto's. Weer terug bij de auto stellen we de eindbestemming vast. 690 km verder zijn we in Las Vegas. Poe wat een ritje! Gelukkig is er veel te zien. Hoe meer we richting Las Vegas rijden des te warmer het wordt en het was al warm. De km'ers tikken weg en 250 km oor Vegas knort onze buik weer, de keuze is reuze, maar we eten een hamburger bij Carls Mmh smullen. Met een dikke buik vervolgt onze reis..

• 10 September 2012 - 08:39

Lindie:

Heeeeey Americanos!! Wat gaaf dat jullie beren hebben gezien, ik zie het al helemaal voor me, It''s a bear, awesome!!!
    Hamburg alerts genoeg dus langs de route hahaha, dat komt helemaal goed voor jullie. Het zijn wel pittige ritten iedere dag, don''t forget to relax!!

xx Lin

• 10 September 2012 - 17:33

Mia :

Ha,wat al veel indrukken in zo,n paar dagen.
    Ik kijk elke dag uit naar jullie belevenissen.
    Genieten maar!!Groetjes Mia

• 12 September 2012 - 13:19

Laura:

Wat een avontuur weer! Maar goed dat jullie al in de bus zaten toen jullie de beren zagen..... ;)
    Ben benieuwd hoe Las Vegas bevalt, lijkt me toch wel overweldigend....